wtorek, 21 lipca 2009

Niespodziewnie udany dzień na Betfair

Witam
Wczoraj tak jak pisałem łatwe zwycięstwo Sama Querrey,w oczekiwaniu na ten mecz postawilem na kolejnego amerykanskiego wiezowca w cyklu ATP a mianowicie Johna Isnera
Dzisiaj bardzo udany dzień na giełdzie zakładów,rozpoczęło się od meczu Benesowa-Dulgheru,Rumunka to niespodziewana zwyciężczyni turnieju WTA w Warszawie,przez ktora mialem wtedy kiepski okres na Betfair:)Postawiłem na Benesową po kursie 1,42,a za chwile lay po 1,12 i kilkanascie eurasow wpadło.Później mały horror z mała Alize Cornet ale dobrze się skończyło,choć myślałem ze moja chciwość zostanie kolejny raz ukarana.
Największa wygrana dzisiaj to spotkanie,którego wogóle nie bylo w drabince turnieju,a mianowice Sybile"BamBam"Bammer-Nathalie Vierin.Austriaczka pierwotnie miała grać z Anastazja Sewastowa,ale z nieznanych mi powodów Sewastowa wycofala sie z turnieju.Udało się złapać kurs 1,60 gdy Bammer przegrywała w pierwszym secie 3-5 ale wygrała kolejne 4 gemy z rzędu i pierwszy set 7-5 dla Sybile,a w drugim 6-4 i "money in my pocket"

Załóż konto na Betfair i odbierz bonus 30 euro,dołącz do największej na świecie społeczności graczy

Jutro Final Six Ligi Światowej:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz