czwartek, 3 września 2009

Trafiony kurs 1000 na Betfair

Witam
Dawno nie pisałem,ale byłem zajęty innymi sprawami,co nie znaczy że nie grałem na Betfair,wręcz przeciwnie ale na aktualizowanie bloga brakowało czasu;)

Pewnego niedzielnego ranka był mecz grand prix w siatkówce pomiędzy Korea a Portoryko,postawiłem na koreanki,do wygrania niewiele ok 7 euro.
Korea prowadziła w setach 2-0 i w trzecim secie bodajże 24-19 i ktoś wystawił kurs 1000 ze portoryko nie wygra,sprawa wydawała sie oczywista,koreankom brakowało tylko punktu ale niespodziewanie a może spodziewanie jak to w damskiej siatkowce:)koreanki staneły.Przy stanie 24-23 i serwisie Portoryko postanowiłem postawic 4 euro na portorykanki po kursie 1000,pomyślalem co mi szkodzi to tylko 4 euro a do wygrania 4000 euro,koreanki nie skonczyły majac kolejna pilke meczowa w gorze,przegrały trzeciego seta 24-26 w czwartym rowniez polegly i przed tie breakiem miałem idealna sytuacje do tradingu majac po stronie portoryko ok 4000 euro.



Skonczyło sie na ok 700 euro po obydwu stronach,bo jak bym zostawił to bym przegral ,koreanki wygraly piatego seta.Ryzyko bylo duze,a lepszy wrobel w garsci niz gołab na dachu.

Przedstawiłem Wam jedną z zalet Betfair i całej ideii giełdy zakładów.Możliwość złapania wysokich kursow,tu nikt nie zablokuje wam kursow pod koniec meczu.Ktoś sadzil ze jest po meczu i wystawil kurs 1000 ktory ja wziąlem.Nie zgarnąlem calej puli ale i tak jestem bardzo zadowolony.



Gwarantuje Wam,ze jesli sprobujecie gry na Betfair.com,nigdy nie wrócicie do tradycyjnych zakładów.
Powodzenia

2 komentarze:

  1. Witam, możesz wytłumaczyć szerzej tą kwestie? Bo nie rozumiem, np. dzisiaj był mecz U17 Nigeria- Hiszpania. Ost wynik to 3:1 natoiast kurs na dokładny wynik wynosił od 70min 1000 na 3:1 i tak się skonczylo, jest on wygrany czy jak? Proszę opisz dokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciezko mi powiedziec bo nie sledzilem tego meczu,rozumiem ze w 70 minucie hiszpania wygrywala 1-0 tak?wtedy prawdopodobienstwo ze nigeria strzeli 3 bramki hiszpani ktora domyslam sie byla duzym faworytem jest minimalne,dlatego ktos wystawil kurs 1000,jesli ktos obstawil na wynik 3-1 przy stanie 0-1 w 70 min to oczywiscie wygral,generalnie trafione kursy 1000 to rzadkosć,mozna powiedziec ze to sportowe CUDA tak jak opisane wyzej koreanki ktore prowadzily 2-0 w setach i 24-19

    OdpowiedzUsuń